RE: Takový možná hloupý dotaz...

Pavel Korensky pavel.korensky
Středa Březen 17 14:24:52 CET 2004

P?r AD9851 m?m s ?upl?ku. S t?m by to ?lo, to je jasn?. Ale to u? bych
vlastn? stav?l je?t? jednou n?co, co u? na stole m?m (ten BK 4070), akor?t
na v?t??m kmito?tu

M?l jsem na mysli n?co jednoduch?ho ve smyslu p?r kondenz?tor? a c?vek. N?co
podobn?ho m?m jako filtr pro rubidiov? kmito?tov? norm?l ze kter?ho leze TTL
obd?ln?k a ten filtr z n?j d?l? docela p?kn? sinus. Tak jsem myslel, jestli
neexistuje n?jak? vychyt?vka, kter? by um?la tot?? pro prom?nliv? kmito?et.

Vyn?sobit ten kmito?et um?m, akor?t ?e z t? n?sobi?ky leze obd?ln?k.

Zdrav? PavelK