Soustruzeni

Pavel Korensky pavel.korensky
Středa Březen 17 14:24:52 CET 2004

Ocel je zbytecná. Na mém (profesionálne vyrábeném - Sherline) soustruhu je
remenice duralová a funguje již léta k plné spokojenosti.
Nevím, cemu ríkáte malá remenice. Pokud se mi to vejde do Sherline a pokud
budu mít doma kulatinu o vhodném prumeru, mohu Vám to vysoustružit, pokud
máte výkres.
Ale nemužu garantovat jak rychle to bude, mám ponekud napilno.

Zdraví PavelK

Daląí informace o konferenci Hw-list