RE: Takový možná hloupý dotaz...

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 14:24:52 CET 2004

Nojo, kdyby to jednoduse slo, tak by to tak vsichni delali a nebylo by o cem
hovorit. U kmitoctoveho normalu mate filtr na pevnem kmitoctu - neni
problem. Tady byste ho ale musel preladovat a to jeste v rozsahu nekolika
dekad. Netvrdim, ze teoreticky je to nerealizovatelne, ale v praxi nemate
sanci. Ta mnou naznacena reseni vyjdou o nekolik radu jednodussi a
realizovatelnejsi a jiste i levnejsi.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Pavel Korensky [mailto:pavel.korensky@dator3.cz]
Subject: RE: Takov? mo?n? hloup? dotaz...

M?l jsem na mysli n?co jednoduch?ho ve smyslu p?r kondenz?tor? a c?vek. N?co
podobn?ho m?m jako filtr pro rubidiov? kmito?tov? norm?l ze kter?ho leze TTL
obd?ln?k a ten filtr z n?j d?l? docela p?kn? sinus. Tak jsem myslel, jestli
neexistuje n?jak? vychyt?vka, kter? by um?la tot?? pro prom?nliv? kmito?et.

Vyn?sobit ten kmito?et um?m, akor?t ?e z t? n?sobi?ky leze obd?ln?k.