Prenos dat po napajeni - dotaz

Matejcek Petr konference
Středa Březen 17 14:24:51 CET 2004

jo zbyde ale je to tak deformovane ze se to neda rozpoznat (pri kazde
zmene faze u PSK)

s tim vypoctem se omlouvam tech 5mH je opravdu pro 70 zavitu ale vlezlo
se jich tam jen cca 60 takze nejakych 3,6mH ale to by pro zacatek mohlo
stacit
hrnec ma vnejsi prumer 35mm a prumer sloupku 16 mm prumer diry 5,5 mm
takze ta plocha celkem odpovida (pokud jeste umim spocitat obsah kruhu)

s pranim uspesneho dne Petr Matejcek

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of Petr Simek
Sent: Saturday, November 02, 2002 1:33 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: Prenos dat po napajeni - dotaz

On Sat, 2 Nov 2002, Matejcek Petr wrote:

> vnitrni odpor zdroje a odpor zateze. Bez nich to asi bude kmitat
> vesele.
>
> no ono to neni tak jednoduche napocital jsem to na proud cca 3A
> vnitrni odpor zdroje tam bude vzdy jenze ta zatez nebude porad stejna
> jedna se o nekolik modulu, ktere musi komunikovat a nemusi byt
> pripojeny vzdy vsechny

Ale aspon neco tam vzdycky bude, ne ? Takze je to treba zkusit na tech
konci zatlumit aspon nejakymi odpory. Jinak ta civka s tim kondem tvori
LC obvod netlumeny, takze asi bude kmitat.

Mimochodem - co jste vlastne pouzil za jadro ? 5mH a 3A a hrnickove
jadro s Al 1000 to mi nejak nestimuje - vychazi mi to na 70zavitu, to je
210Az pri B=0.3T mi vychazi S=700mm^2 to je poradny hrnec, nebo je jich
vic ?

> s pranim uspesneho dne Petr Matejcek

-*
|                          Petr Simek   APS JU