FW: OT mycka nadobi

Quasimodo gsi
Středa Březen 17 14:24:51 CET 2004

Ahoj.
Zrejme se jedna o castou chybu AEG mycek. Ususuzoval bych na nejaky
kontakt, neb to same delala mycka AEG OKO-FAVORIT 6060 (snad to mam
spravne) a po asi 3 mesicich se vzpamatovala. Lze ji provozovat i s
chybou dal, nejdriv date samotny oplach a pak zas myti bez oplachu.

Radek

Reklama:
Zapoj se do Nokia Game. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=36151%26url=http://www.nokiagame.cz