Prenos dat mezi pocitaci po USB

Matejcek Petr konference
Středa Březen 17 14:24:50 CET 2004

stejne bych to rad zkusil nevite nekdo o tech driverech ?

Petr

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of J. Pol?vka
Sent: Sunday, November 03, 2002 4:32 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Prenos dat mezi pocitaci po USB

podle mne se pouzit neda. V original kabelu je jeste nejaka elektronika.
Nejsem si jist zda je to platne i pro USB 2.0 . Chtel jsem s tim pred
casem laborovat, ale pak jsem se k tomu nejak nedostal a pak to pro mne
prestalo byt zajimave.

Zkus se podivat treba na tento kabel:
http://www.svethardware.cz/sh/sh1.nsf/v/7C119977B57F2209C125673D0045B29D
nebo nejake info... http://www.vogel.cz/ppk/2000/10/propojen.htm
a nebo zde, trochu delsi, ale dobre info. V predposlednim odstavci je
vysvetleno proc...
http://www.pcworld.cz/pcw.nsf/c39103ef6f18306ac12568c8005540c8/b3a7ab3c8
7be5
451c125695b00425e09?OpenDocument

pokud se odkazy zalomi, tak je potreba je dat do prohlizece cele.