Prenos dat mezi pocitaci po USB

Aigor aigor
Středa Březen 17 14:24:50 CET 2004

Je to spec. laplink USB kablik, uprostred "ocko" s elektronikou. Mam to
pred sebou na stole, ale nejradeji bych to hodil z okna :-(. Pokud muzu
doporucit - NEKUPOVAT !
Zkousel jsem W2k - W2k/NT, originalni i posledni drivery z netu, ale
stale stejne..
1) Desne pomale
2) Dela chyby !

Male soubory (< 1MB) prenesete relativne spolehlive, ale pokud chcete
presypavat cca 100MB, tak nekdy je to napoprve, ale spis tak na
sestkrat. Uz jsem si zvykl, ze cokoliv pred prenosem zabalim do archivu
a ten pak verifikuju. Ve vetsine pripadu se prenos ukonci driv, tak se
to da poznat uz podle delky souboru :-). Horsi je, ze to dela chyby i v
CRC, to neni na prvni pohled poznat a ze zacatku me to parkrat dostalo !

Aigor