Piskajici monitor & Re: Piskajici zdroj ATX ?!

Martin Novák mnk
Středa Březen 17 14:24:50 CET 2004

Zdrav?m.
J? jsem u? n?kolikr?t aplikoval s ?sp?chem lak na vlasy. Bylo to sice
u televize, ale u monitoru to p?jde taky. Vzdy? se jo vybran?
televize. :-). Chce to vz?t mamce nabo man?elce lak na vlasy a
nast??kat to na VN trafo. Mus? b?t vypnuto nap?jen? alespo? hodinu,
Pak nechte lak vyschnout asi taky hodinu a zapnout. N?kdy se to
nepovede napoprve, ale nakonec se to povede. St??kejte rad?ji m?n? a
nekolikr?t. J? jsem to d?lal po 5 minut?ch asi 5x pak hodinu po?kat a
zapnout. Je to docela pr?ce, ale ?spech se dostv?. Pokud ne, tak
opakovat. P?ed zapnut?m nezapome?te nasadit zadn? kryt monitoru, aby
nedo?lo k ?razu nep?t?m! Jo je?t? jsem zapom?l dodat, ?e mus?te
odstranit prach vysave?em. Lze pou??t asi i jin? lak, ale tento m?
v?hodu, ?e i von?. Po zah??t? v?m bude p?kn? von?t monitor.

Zkuste. M? to v?dy pomohlo.
S pozdravem Martin Nov?k.
> Od: jiri@bezstarosti.cz
> Komu: "'hw-news@list.gin.cz'" <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Fri, 1 Nov 2002 19:12:08 +0100
> P?edm?t: RE: Piskajici monitor &amp; Re: Piskajici zdroj ATX ?!
>
> Hezky umi piskat napriklad uvolnene zavity vinuti trafa
> v pulsnim zdroji. Ale co s tim bych taky rad vedel.
> Da se to necim zalit, nebo nutno rovnou vymenit ?
>
> --
> Jiri Bezstarosti

Hudecku...?!)

Nov? vyhled?va? pro ?esk? internet www.WebFast.cz - prost? najde ...