Jakou pajecku - ERS50 nebo Solomon

Kubat Tomas tomas_k
Středa Březen 17 14:24:49 CET 2004

On Mon, 4 Nov 2002, Kamil Rezac wrote:

> Takze rozumim tomu dobre, ze rotor i stator jsou zapojeny paralelne k
> napajecimu napeti?

Pokud si to dobre pamatuju, tak presne tak to je. U serioveho je
rotor v serii s budicim vinutim - drtiva vetsina uhlikovych motoru
v bezne prodavanych elektrospotrebicich. A pak jsou jeste kompaudni
kde je to tak napul - cast budiciho vinuti do serie s rotorem
a cast primo na napajeni. Ale priznam se, ze jsem jeste derivacni
a kompaudni nevidel. (nebo mozna videl ale nevim o tom :-)