tip

pf pfz
Středa Březen 17 14:24:48 CET 2004

*Mel jsem podobne zarizeni z Polska.
*Bylo to mechanicky odolne (mackaci paka hlinikova)
*ale odflaknute: lozisko setrvacniku - dirka v pertinaxu.
*Delalo to znacny ramus a dlouho jsem nevydrzel svitit :-))
*Byl jsem zklaman.
*Take (mozna jen pro mne) neni jednoduche jednou rukou
*neustale pumpovat a druhou rukou delat neco uplne jineho.
*Ale myslim ze podstata neni spatna.
*Pokud si to koupite, dejte vedet jake mate zkusenosti.
*
*Petr Zbranek

Je to na ceste ke mne. Mam uz 10 let podobny pristrojek byvale sovetske
produkce a pracuje stale bez zavad. Pravdepodobne urceno do podminek Sibire.
To co delali za valky byl take nezmar, melo to tvar vajicka.
pf2002

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.410 / Virov? b?ze: 231 - datum vyd?n?: 31.10.2002