Linux a zacatecnik

Bold bold.bold
Středa Březen 17 14:24:47 CET 2004

> Vychazite zrejme z mylneho predpokladu, ze kapacita a napeti jsou jedine parametry kondenzatoru.
>
> J. Hanzal

A to Vam rikal kdo, nechte si s prominutim takove poznamky pro sebe, nikdo neni na ne zvedavy.
Uz Vas vidim jak promerujete dalsi parametry kondiku na odvarenem kusu. Uvedl jsem jen to co vim a co je mozne zjistit z toho poskozeneho kusu, vyrobce jsem neuvadel, protoze to bych uz vubec nic nesehnal.

> Od: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@k-net.cz>
> Datum: 04.11.2002 20:32:33
>
> Kdyz tam date 15u/16V nic nepokazite, spis naopak vam tam vydrzi dele.
>
> JL.

To je jasne, ze vyssi napeti nebude na skodu, zalezi pak jenom na velikosti pouzdra resp. rozteci vyvodu.
Ale i tak jsem takove kondy nikde nevidel. Dival jsem se po hodnotach i 50V a vice a nikde nic.

Andrzej Wantulok

Email.cz -----> Va?e emailov? schr?nka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Po?ta zdarma!