tip

AZE aze
Středa Březen 17 14:24:46 CET 2004

Dobry den,
ohledne komplikovanosti modelu naprosto souhlasim,
ale potrebuji simulovat prave takove soucastky,
ke kterym se modely obtizne shaneji, jako napr. diody 1N4XXX,
nektere tranzistory BCXXX, ale i ceske tranzistory a diody.
Protoze jsem se koukal na stranky vyrobcu, tito obvykle
nabizeji modely jen k RF soucastkam, ale ja zatim nic
"tak moc" RF neplanuji. S pozdravem

Ondrej Jakubcik
ojakubcik@seznam.cz