Bezdratovy zvonek jako D.O.

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:24:46 CET 2004

O prenosy dat mi jiste neslo, kdyz sviti svetlo
navic, je to maximalne o penezence, mate pravdu.

Kdyz jsem si kdysi svou neopatrnosti sahnul
na "rozvykany" kabel, byl jsem hodne rad, kdyz
jsem jako soucastka konecne obvod opustil :))).
Bylo mi tehdy nejakych 14 a pamatuji si to dost
dobre dones.

A pripominka o bezpecnosti myslim nikdy nezaskodi.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: zaloha [mailto:zaloha@volny.cz]
Sent: Monday, November 04, 2002 11:53 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Bezdratovy zvonek jako D.O.

> a bez jakekoli hanlivosti pripominam BEZPECNOST,
> ktera mne napada po takto polozene otazce jako prvni.

Bezpecnost?

Elektricka - no to jiste, ale kdyz se pan na to citi.... Homologovany zdroj
(pokud ho prijimac zvonku nema) a ten optotriak/optorele by ji spolu s
provedenim mohly zajistit...

Datova/prenosova? Na ovladani zahradniho svetla nebude nezbytna... Maximalne
si pan priplati za spotrebu elektriny...

Jirka