nahrada tranzistoru

boza1@volny.cz boza1
Středa Březen 17 14:24:45 CET 2004

Ahoj,
Na tohle jsem se ptal na jare, ale nakonec jsem to odlozil. Ted ale delam
nejak upravy software
a dost by mi to pomohlo. Nize uvedene reseni se mi libi je jednoduche a
snadno realizovatelne, i kdyz nebude on-line.
    Ted jeste potrebuji nejaky soft do PC, ktery umi nacit data ze seriove
linky (USB<->RS232 115Bd nebo vyssi) a ulozit do BIN nebo HEX souboru.
Prohlizec mam. Nemate nekdo neco hotoveho? Melo by byt obousmerna packetova
komunikace s CRC nebo souctem.
Michal G.

PS: Tohle by mohlo zajimat vice lidi, kteri pripojuji k PIC externi pamet,
takze driver do procesoru urcite zverejnim
http://hracicka.acs.cz/