Kde sehnat elyty 15u/6.5V - ukonceni konference

konfera@email.cz konfera
Středa Březen 17 14:24:44 CET 2004

Mne to taky nedalo.
Reakce:

> --- P?vodn? zpr?va ---
> Od: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@k-net.cz>
> Datum: 05.11.2002 08:32:20
>
> Nemusite se hned vztekat.

Je videt, ze si velice rad tzv.rejpnete.Moje reakce na predchozi odpoved
byla napsana bez jakekoli spetky vzteku.Pokud jste to tak pochopil, pak je to
ciste jen Vase vec.

> Pripominate mi velice jednoho uzivatele z
> konference linux@linux.cz, kteremu dnes uz nikdo neodpovi. Za poskytnute

 !!!!! rady vedouci k reseni !!!!!
Pokud byl polozen dotaz:

shanim kondenzatory elyty 15uF/6.5V, nevite kde je maji? V EZK,GES,GM,PS elec. nejsou. :-((
Odesly mi na jednom MB pocitace, tak bych nerad tam daval nejake jine.

A nekdo odpovi:

Vychazite zrejme z mylneho predpokladu, ze kapacita a napeti jsou jedine
parametry kondenzatoru.

Pak toto nelze povazovat za radu vedouci k reseni.Odpoved by byla k necemu
 kdyby autor pridal napr. to co jste napsal nyni:

> Z nasazeni kondu je zrejme, ze jsou zatezovany impulsnimi proudy (kde na
> mainboardu nejsou, ze?), tedy berte rady ktere vam se tu poskytly jako
> platne.

Kdo rika, ze rozumne odpovedi neberu jako platne? Pouze jsem reagoval na odpovedi.

> Za rucicku vas vodit nemusime,

> Nechcete
> abysme vam je objednali a poslali domu?

BEZ KOMENTARE

> Pomijim zde fakt, ze vam nekdo napsal i vyrobce vhodnych kondu.

To vite, ze jsem tuto obsahem kvalitni odpoved neprehlednul.Pouze jsem cekal na dalsi odpovedi
jinych ucastniku konference, kteri treba nejsou kazdy den na "siti".

> Omlouvam se vsem, ktere jsem popudil, ale nedalo mi to.
>
> JL.

*** Omluva se prijima a timto se konference na toto tema uzavira.

*** Dekuji vsem, kteri poradili
*** Andrzej Wantulok