OT: Wxp+ Off2000

devik devik
Středa Březen 17 14:24:42 CET 2004

To ovsem mluvite o principu, konkretni technicka realizace to muze
pekne pohnojit. Treba uchylka polohy hlavy nebo jejiho rozmeru apod.
Spotrebni elektronika byva zprasena jak se jenom da, takze bych klidne
veril, ze je to tim opravdu zpusobene.

Ales Prochaska

> Blbost. Mono a stereo u videa (pokud neni HiFi, tam se nahrava zvuk
> mezi obrazove stopy) je to same, jako mono a stereo u magnetofonu. U
> mono pristroje se nahrava zvuk v cele sirce stopy. Pokud je pristroj
> stereo, je hlava rozdelena na 2 pulky, a nahravaji se 2 stopy v sirce
> jedne mono. Pokud to potom prehravas v mono zarizeni, mono hlava
> zabira obe stopy najednou a prehrava dohromady levy i pravy kanal.
> Takze stereo zvuk prehravany na mono videu by mel byt stejne kvalitni,
> jako kdyz ho prehravas na stereu.

iJK>> Mam video Philips VR332. Kdyz prehravam nahrane kazety, at
iJK>> koupene nebo z pujcovny, je nekvaltini zvuk. Video bylo uz
iJK>> nekolikrat v oprave, kde m.j. vycistili hlavu, tak tim to asi
iJK>> nebude. Kazety, ktere si sam nahraju, maji zvuk v poradku. Ted mi
iJK>> nekdo poradil, ze je to tim, ze toto video ma monofonni snimani
iJK>> zvuku, nahrane kazety jsou stereo a tyto dva systemy nejsou zcela
iJK>> kompatibilni. Muze to byt pricina spatneho zvuku? Pokud ano, da
iJK>> se to odstranit nejak jinak, nez ze koupim nove video?