Linux a zacatecnik

devik devik
Středa Březen 17 14:24:42 CET 2004

Hmm, prispeji troskou do mlyna, hovorite sice asi o jednocipech
ale kdyz jsem psal projekty pod widlema v C++ (VS 6.0) bylo to tak
200 zdrojovych souboru a budiz dala se udelat hierarchie. Slo to
do te doby nez se po pul roce nepretrzitych uprav pomrsil .dsw.

Ted delam na linuxovem jadre a delam upravy do par set souboru
z nekolika tisic a musim rict - zaplatpanbuh za CVS a RCS.
Jednoduche prehledne, rychle, verzovani i vetveni verzi ...

To ze klikaci verze je produktivnejsi se mi v mem tymu
nepotvrdilo - zalezi zda se dotycni svuj nastroj nauci.
devik