tvarovaci obvod k citaci

Pavel Krejci krepa
Středa Březen 17 14:24:41 CET 2004

Schmittuv KO z tranzistoru nefunguje??

P.K.
----- Puvodn? zpr?va -----
Od: <mjfox@centrum.cz>
Komu: <hw-news@list.gin.cz>
Odesl?no: 6. listopadu 2002 12:55
Predmet: tvarovaci obvod k citaci

> Zdravim, neresil jste uz nekdy nekdo neco podobneho? Mam konstrukci citace s 89C2051, TTL signal o frekvenci do 1MHz se pousti do
jednoho ze vstupu a vystup je 6-mistny displej.
> Potrebuju ale udelat tvarovaci obvod, ktery by z jakehokoliv signalu (napr. sinusoveho) udelal pravouhly TTL. Nejaky tvarovaci
obvod uz jsem zkousel (jednoduchy s unipolarnim tranzistorem), ale funguje spolehlive jen pokud je vstupni signal o amplitude 10V.
Takze potrebuji bud zesilovac asi tak od 1Hz do 5MHz, nebo rovnou tvarovaci obvod.
> Pred citac chci jeste pripadne zapinat delicku deseti (na posunuti rozsahu), proto by ten tvarovaci obvod mel zpracovavat signaly
az do 5MHz. A nejlepe i signaly s malou amplitudou (napr. 100mV?).