Linux a zacatecnik

rix@telecom.cz rix
Středa Březen 17 14:24:41 CET 2004

kdyz uz jsme tak u te hystereze, chtel bych se zeptat: tahle hystereze ma
jeden maly hacek, a to ten, ze pokud pracuje integrac ve sve linearni
oblasti, dochazi k zakmitavani hran, coz je u rychlych obvodu velmi
neprijemne. nicmene nasel jsem u maximu obvod max913, ktery
se ve svem datasheetu chlubi, ze ten komparator _NEMA_ linearni oblast a
tudiz nedochazi k zakmitavani. tohle by se mi ted opravdu hodilo,
protoze ted neco podobneho resim. jediny hacek je v tom, ze ten komparator
je v TTL logice, ja potrebuji vystup v ECL. V ECL existuje
neco jako 10E1651 od motoroly, ktery ovsem ma standardni hysterezi 28mV,
ktera sice pomuze, ale bohuzel diky linearni oblasti komparatoru
bude dochazet _URCITE_ k zakmitavani na hranach. Mate nekdo napad, jak
udelat hysterezi tak, aby vymizela linearni oblast?
variantu MAX912+TTL2ECL nemohu pouzit z duvodu prilis velkeho transition
delay.
d.

David Belohrad, Div. PS/Beam Diagnostics
C.E.R.N. Site de Meyrin, CH 1211 Geneva 23
http://www.cern.ch
David.Belohrad@cern.ch
Tel +41.22.76.76318  Fax +41.22.76.78200
GSM +41.79.73.50937