Linux a zacatecnik

MK info
Středa Březen 17 14:24:40 CET 2004

> Preji dobry den,
> jeste bych rad dodal, ze Emacs dokaze vsechno,
> mozna jiz v brzke dobe dovede i namazat chleba :-
> )))

Uzasne, takze emacs mi provede kompilaci, slinkovani, simulaci, debuging a
umozni mi ovladat HW emulatory. A nakonec mi jeste udela svacinku. Bomba. A
to pro vsechny uvedene mikroprocesory. Vite, mam takovy naprosto stupidni
nazor: PC, Windows, Linux a soft na nich jou pro mne vyrobni nastroje pro
praci s mikrokontrolery. Nemam cas, ani chut si delat ci upravovat
"kladivka" na vlastni praci.

Az budu mit realnou moznost pouzit pro svou praci Linux, tak to udelam. Ale
pokud budu muset stravit kvantum casu jen hledanim vhodnych nastroju a
jejich upravou,  ak se s naprosto klidnym svedomim budu prohlasovat za
skalniho Wokenare z donuceni.

Tim nechci Linux schazovat nebo zatracovat, ale me proste neumoznuje delat s
produktivitou, komfortem a pohodlim na ktere jsem zvykly.

MK

PS: Na routru s firewalem mi pod stolem jeden Linux beha :-)))))))