PIC 16F877 A

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:24:40 CET 2004

   Asi pred rokem jsem toto delal, vyresil jsem to tak ze jsem do
   videa implantoval 8051, ktera ovladala tlacitka REC a STOP a po
   zaznamenani pohybu spusti nahravani. Po nastavenem case nahravani
   vypne. A spolupracuje to se zabezpecovacim systemem, a tim je
   vlastne cele zaznamenavani obrazu ovladano.
   Ja vim cele je to velmi jednoduche a slo by to udelat i bez 8051,
   ale ja ji peru vsude :-))

konferenci zdravi Jirka.

jec> Ahoj, nejak nemuzu prijit na to, jak by se dalo pomoci CCD kamery s pohybovym cidlem nahravat na video pouze pokud dojde k detekci pohybu. Nevim, jak ovladat to video, resp. jestli to vubec jde
jec> s beznym VCR bez nejakych dalsich pridavnych komponent.

                        piste na: zeman.jiri@worldonline.cz