Re: Linux a zacatecnik

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:24:40 CET 2004

Dobry vecer,
z hlediska prijemnosti instalace bych volil asi SuSE,
ale pokud mate pomalejsi pocitac, pocitejte, ze to
je opravdu na dlouho. Pokud jde o rychlost,
ani po instalaci neni nejrychlejsi. Na svem pocitaci
pouzivam Debian, se kterym jsem velmi spokojen.
Ovsem instalace jiz urcite zkusenosti vyzaduje.
Pracuji na nem denne a k me praci je naprosto vyhovujici
(programovani C, C++, Pascal + dokumenty v TeXu).
S pozdravem
Ondrej Jakubcik
ojakubcik@seznam.cz

Reklama: