Re: Linux a zacatecnik

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:24:39 CET 2004

Tady bych dal nejakou starsi distribuci, aby se vesla
i na nejaky mensi disk. Pokud chcete experimentovat,
zkuste si na inteu najit jine distribuce nez RedHat, SuSE,
atd. je jich pozehnane -- od linuxu na 1 disketu,
pres komplet router, diagnosticke CD, ... proste vsechno.
Pokud nic nevyhovuje, muzete si na zaklade Linux-from-Scratch-HOWTO
vytvorit vlastni verzi Linuxu.

S pozdravem
Ondrej Jakubcik
ojakubcik@seznam.cz

Dne 5.?listopad?2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Jaky Linux do 386?  Nejde mi o Xwin.
> Petr

Reklama:
Nenechte si ujit novy film Woodyho Allena "Hollywood Ending" - blaznivou
komedii o tom, jak se ve tme strefit do cerneho. V kinech od 3.9.2002.
Sledujte http://www.hce.cz