Re: SPICE modely

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:24:40 CET 2004

I kdyz jsem svym zpusobem linuxovy fanatik a windoze bych nejradsi
za ritualnich tancu upalil, i ja musim uznat, ze existuje software
pro Win takovy, ze neexistuje ekvivalent pro Linux a sebelepsi
emulator s tim nic neudela. Treba dodnes kreslim plosnaky
ve F. Mravencovi (umi kreslit na plotru) a nechci pouzivat eagle,
protoze si zakladam na svem plne legalnim softwareu a nerad
bych ho kupoval. Proste kazdy OS je na neco dobry.
S pozdravem
Ondrej Jakubcik
ojakubcik@seznam.cz

Dne 5.?listopad?2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> je
> >
> Jsem skalni woknista z donuceni, ale mozna mi znalejsi poradi par aplikaci a
> ja se milerad zacnu ucit Linux - funkcni ucetnictvi (jednoduche i podvojne),
> funkcni vyvojove prostredi pro mikroprocesory - x51, Rabbit, MSP430
> (funkcni - tzv vcetne spravy rozsahlych projektu, IDE, debugeru, podpory HW
> emulatoru)
>
> Nemichejte zase hrusky a jabka, neco jineho je server a neco jineho desktop
>
> MK

Reklama:
DUMPINGOV? CENY ve v?ech obchodech Internet Mall!
http://www.mall.cz - ov??te si to!