Poskozeny LCD

Pavel Kutina pkutina
Středa Březen 17 14:24:39 CET 2004

Dobry vecer,
potreboval bych dva male krokove motorky. Napajeni se muzu celkem
prispusobit. Prumer motorku by mel byt kolem 2,5 cm (muze byt tak do
4,5 cm) a delka se musi vejit do 2,4 cm. Moment adekvatni rozmerum.
Doma mam jeden ktery by docela vyhovoval, ale potrebuji dva. Na tom co
mam je napsano EM-58, EPM 2501 a vubec nevim kde jsem ho vzal.
Poradite mi kde takove motorky sehnat ? Mel sem v ruce asi deset
flopparen a nic. Nebo by se nasel nekdo kdo by mi je byl ochoten za
velice rozumnou cenu prenechat ? (zn. Praha)

Diky Lukas Burda