Prenos dat mezi pocitaci po USB

Pajdo pajdo
Středa Březen 17 14:24:39 CET 2004

Pouzivat USB NetLink, specialny krizeny USB kabel, pracuje od W95 vyssie, v
systeme sa tvari ako sietova karta, takze bezi vsetko tak ako s klasickou
sietovkou. Obycajny kabel by som rozhodne nepouzival na prepojenie dvoch
pocitacov!!!

----- Original Message -----
From: "Vym?tal Tom??" <vymetalt@snt.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Sunday, November 03, 2002 10:15 PM
Subject: Re: Prenos dat mezi pocitaci po USB

Drivery ani ne, sp?? n?jak? manager, podobn? jako win comander, nebo
salamander. Ani jeden z uveden?ch v?ak dan? typ komunikace nepodporuje.
Doporu?uji vyhledat na internetu. Komunikovat jde bez probl?mu pod win 95,
98, 2k, ME i XP. Pod W3 jsem zat?m spojen? nevid?l, ale pravdp?podobn? bude
taky mo?n?. Komunikace jsem nerozch?zel osobn?, jen jsem se ??astnil
kop?rov?n?.

Na Googlu jsem na?el nap?.

http://www.kobe.cz/katalog/usb_ports.htm

Vypl?v? z toho, ?e SW lze sehnat s kabelem.

T.p.V.