Re: Linux a zacatecnik

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:24:36 CET 2004

Dne 6.?listopad?2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> V podstate mate pravdu. Spis ale jde o projekty, kde zdrojaky dosahuji
> stovek kB a jsou rozsekane v desitkach souboru :-))))
> Pak se IDE (Editor) s moznosti rozcleneni souboru do ruznych skupin,
> globalnimi find/replace funkcemi, etc naramne hodi :-))))
> A to uz vubec nemluvim o sprave verzi, kdo nepoznal muze byt jen rad
>

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ tomuhle vsemu se rika 'Emacs'

Ano, rika se tomu Emacs, ovsem pouzije ho jen ten, kdo
ma dost klavesnic, protoze se mu nejprve rozbije Ctrl a Alt.
Ja osobne radeji pouzivam VIM 6.1, ktery umi naprosto skvele
zvyraznovat syntaxi vsech moznych a nemoznych souboru.
Ovsem jde jen o zvyk, Emacsovske kontrolni sekvence jsem si jeste
nazapamatoval.

S pozdravem
Ondrej Jakubcik
ojakubcik@seznam.cz