Jednosmerna radiova komunikace do 20m

Lukáš hradlo
Středa Březen 17 14:24:32 CET 2004

Pokud chcete neco jako napovedu u tabule :-), tak muzu potvrdit dobrou
zkusenost se zapojenimi ktere zminuje pan Peroutka. Jako prijimac lze take
vyuzit miniaturni radio, ktere prodavaji napr. v GM (samozrejme s redukci
poctu sluchatek na jedno a vymenou cerneho dratu za tensi).

U vysilace (stenice) to chce snizit citlivost mikrofonu, protoze jinak
zabira celou tridu a v prijimaci pak jsou slyset veskere zvuky ze tridy (i
soupani nohou, obraceni stranek v sesitech i vyucujici - zpozdene).

Pokud se nemluvi do vysilace, tak to chce nevypinat ho, ale jen ztlumit
vstup z mikrofonu, jinak ten prijimac zacne sumet a ten komu se napovida se
nemuze soustredit.

LK

PS: Neni nad to, se na probiranou latku pripravit osobne a nespolehat na
techniku... :-)