Vzorky od Microchipu

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:24:30 CET 2004

Ajajaj to je trochu problem. Ja jsem v domeni, ze to bude nejakym zpusobem
poslano doporucene uvedl adresu trvaleho bydliste, kterou mam jeste v
obcence. Nicmene diky povodnim uz musim bydlet jinde. Trvale bydliste jsem
jeste nestihl vyridit protoze jsem az do dnesniho dne jsem marodil.

Ach jo. Doufam ze tam nechaji alespon na sebe kontakt abych se s tim kdo to
bude dorucovat mohl spojit.

RadekCX

P.S. Maily mi samozrejme prisli. Docela jsem cumel. Nejdriv potvrzeni z
Emeriky a asi za hodinu odnekud z Taiwanu ze to expedujou. A to jsem to
objednaval nekdy ve 2h rano. Je fak ze to uz asi meli na Taiwanu rano.