Osazovací systém Versatronics RV1s

craycz@email.cz craycz
Středa Březen 17 14:24:30 CET 2004

To je stejny problem. I firma a dilna byla pod vodou a tak tam proste uz asi
nebudu fungovat. Navic mi dela problem pronajimatel s el. pripojkou po tom
co jsem se odstehoval a tak prave funguju provizorne doma, ale vsechny
adresy jsou bohuzel zatim na tu puvodni.
Ted to snad nejak uz vyresim. Dekuji za radu zkusim je kontaktovat.

RadekCX