PHILIPS a W*IZ*IA ? pojde to este ?

David Belohrad David.Belohrad
Středa Březen 17 14:24:30 CET 2004

okejokej. diskrepanci tam bylo vic nez dost. ja jsem to pouze interpretoval
tak, jak jsem to jako laik pochopil. akorat
jsem nepochopil to za 2. to co mam se jmenuje D-S-9+ir*deto a je to tedy jak
'bloker' tak dekoder jednotlivych systemu (resp. ma to v sobe ulozene
klice). a _take_ se do toho strka i czechlinkova karta. je na tom pic a
eeprom. a opravdu to funguje tak ze strkate kartu do plosnaku, ktery se
strka do prijimace.
d.

--
2.Hrozne me pobavilo pouzivani karty pres goldkartu ;-)))) Nekdy se prijedu
podivat jak strkate jednu kartu do druhe :-))) To co mate na mysli,se