Cistenie CD

Petr Kousal kousal
Středa Březen 17 14:24:29 CET 2004

Slo jen o to, sundat cocku, ktera je pruzne uchycena vetsinou na velmi
jemnem mechanizmu. Nastesti na kuse, ktery jsem cistil, byl cely
vychylovaci mechanizmus upevnen v ramecku a ten byl nacvaknuty. Po
sundani cocky jsem vespod objevil totalne zaprasene zrcatko (laser byl
tedy zrejme z boku). Cele jsem to provadel po vyndani celeho vozicku z
mechaniky, takze ten pristup zas nebyl tak zly.

Tomas Kozeluh wrote:

>To by me docela zajimalo, k laseru jsem se nikdy neodvazoval, je to tam dost
>zahrabany... ;(
>
>Cest praci a rukam klid!
>
>BY: Mr. Death

Petr Kousal DiS.
Jablotron s.r.o.
Pod Skalkou 33, Jablonec n.N., 466 01
Tel.: (+420) 483559847, Fax: (+420) 483559853