tranzistor na 24 GHz

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 14:24:29 CET 2004

Od: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@k-net.cz>

> No jestli chcete pro PASMo 24GHz, tak to abyste mel mezni kmitocet aspon
> 30GHz.

Proto jsem take psal "vhodne pro pasmo" a nikoli mezni kmitocet:-)

> Nechci syckovat, ale krome vojaku a par lidi z "kosmickeho mestecka" v
> HradciKralova jste asi jediny, takze nejspis bezte rovnou k vyrobci.

To jsem take jiz udelal a po spatreni cen zacinajicich na 100 USD
jsem dospel k zaveru, ze zadavateli reknu, ze gigabitovej bezdrat
mu udelam s laserem a pro pripad mlhy se to bude zalohovat
Orinocem:-)))

Pavel Hudecek
http://www.diametral.cz
mlhy