minielektrarna (drive baterka)

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:24:27 CET 2004

Vseobecne plati, ze cim je vacsia frekvencia
tym kratsia vzdialenost (utlm prostredia)
Polarizacia vertikalna (koli dazdovym kvapkam)
Utlmova charakteristika ma velmi zaujimavy priebeh

My robime bezne skoky na 15 Ghz do 50 km
24Ghz na 20-30 km a 38 GHz 10-15 km
sirka pasma do 34MBit
Potom este 155MBit do 10 Km

jano.

-----Original Message-----
From: Pavel Hudecek [mailto:pavelhudecek@seznam.cz]
Sent: Monday, November 11, 2002 11:08 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: tranzistor na 24 GHz

Puvodnim cilem bylo 10 nebo 100 Mbit, ale ve volnem pasmu
ve kterem jeste neni a dostatecne dlouho ani nebude moc precpano.
Ten Gb me napadl az po te, kdy jsem zjistil, ze pasmo 24 GHz
je siroke 250 MHz a lze jej vyuzivat i cele naraz.

Cilem je tedy levne a spolehlive pojitko a rychlost je az druhorada.
Jen jsem proste usoudil, ze kdyz uz by to melo byt na 24 GHz,
lze si dovolit i gigabit...

Pavel Hudecek
http://www.diametral.cz

Od: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@k-net.cz>
> No a nebylo by lepsi zjistit jakou spektrelni charakte?ristiku maji mlha,
> dest, snezeni? a podle toho si vybrat kde budete komunikovat?
>
> Gigabitovy ethernet stoji giga-penize. Tak se nedivte a reknete to s pevnym
> vyrazem obliceje zadavateli at vam to financuje. Odkazte je na ceny
> zarizeni pracujicich v pasmech 5 nebo 10GHz.
>
> Odes?latel: Pavel Hudecek <pavelhudecek@seznam.cz>
>
> To jsem take jiz udelal a po spatreni cen zacinajicich na 100 USD
> jsem dospel k zaveru, ze zadavateli reknu, ze gigabitovej bezdrat
> mu udelam s laserem a pro pripad mlhy se to bude zalohovat
> [...]

---
Incoming mail is certified Virus Free.

---