Cim regulovat halogenove osvetleni

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:24:26 CET 2004

| Odes?latel: Frantisek Pospisil ml. <frantisek.pospisilml@unex.cz>
| Ze zacatku jsem se taky snazil regulovat sekundarni stranu. Ubytky byly
moc velke, ale ja se nechtel vzdat plynule regulace jednotlivych zarovek.
Taky bylo na strope moc elektroniky :). Tak jsem nakonec pouzil podobny
lustr s 220V halogenovymi zarovkami podobneho tvaru.
| Vetsina vykonovych dilu je ze spinaneho zdroje pro PC. Vykonovy
usmernovac, filtr i tranzistory IRF830 (pro 50W zarovky bez chladicu).
Ctverici signalu pro pulsne sirkovou modulaci generuje 89C2051 s kmitoctem
asi 70Hz.
| Franta

Nevim proc, ale zase vidim procesor kde byt nemusi! Vzdyt tohle zvladnou
TTL IO dohromady za 2 Kc!

JL.