Merici pristroj

Pavel Kutina pkutina
Středa Březen 17 14:24:25 CET 2004

Zdravim,

opet se mi podivuhodnym rizenim osudu dostal do ruky jeden merici pristroj,
ovsem tentokrat naprosto netusim co s nim. Je to vyrobek fy. Radelkis, TR
1408, na stitku oznaceny jako "H.T. and H.F. V.T. Voltmeter", napeti by to
melo umet merit s vysokonapetovym delicem (sondou) do 30kV, naprimo do 1kV,
odpor (kupodivu, ac nazev pristroje o tom nemluvi) od 1Ohmu do 10Mohm - ale
nic vic o nem nevim - mam k nemu dve sondy, jednu nejspis vysokonapetovou,
druhou VF.
Pokud by to pro vas nekoho bylo k necemu uzitecne, je u mne (Praha) za odvoz
a mozna nejakou lahef.

Pavel