XC9536XL a krystal

Jaroslav Rybarik rybarik
Středa Březen 17 14:24:24 CET 2004

Zdravim,
chtel bych se zeptat jestli nekdo nevi o nejakem vydatnem zdroji
modernejsich elektronickych vraku. Kdysi jsem v popularni knize Rozeberte
si.. videl nekolik adres, ale ani jednu jsem nezastihl funkcni. I zkousel
jsem kontaktovat firmu zpracovavajici elektronicky odpad, nicmene ani
neodpovedeli - neni se cemu divit. Mam na mysli vhodny zdroj pro obcasne
bastleni netradicnich veci, kdy se nevyplati neco kupovat nebo je to
financne neunosne. Konkretne - vypocetni technika vseho druhu, TV, video,
kamery, kopirky ...atd  Nejde mi  o jednorazove  nabidky - casove vetsinou
nedostupne - spise o nejaky solidni zdroj....  ( misto Praha )
Pavel Nevrkla