Jak na bliknuti

Lukas Grepl L.Grepl
Středa Březen 17 14:24:24 CET 2004

Kousek od Prahy, tu??m, ?e se to m?sto jmenuje Sv?myslice, p?ed n?jak?m
?asem m?la (m? - nev?m) provozovnu firma MHM. Tam se likvidoval takov?
odpad. Dali se tam sehnat u?ite?n? v?ci, ale abych pravdu ?ek, tak rad?i si
zajdu do obchodu......

Ale? Donda
-------------------------
WWW: http://www.adsoft.cz
ICQ# 119573897

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Pavel Nevrkla
Sent: Tuesday, November 12, 2002 7:29 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: vrakoviste

Zdravim,
chtel bych se zeptat jestli nekdo nevi o nejakem vydatnem zdroji
modernejsich elektronickych vraku. Kdysi jsem v popularni knize Rozeberte
si.. videl nekolik adres, ale ani jednu jsem nezastihl funkcni. I zkousel
jsem kontaktovat firmu zpracovavajici elektronicky odpad, nicmene ani
neodpovedeli - neni se cemu divit. Mam na mysli vhodny zdroj pro obcasne
bastleni netradicnich veci, kdy se nevyplati neco kupovat nebo je to
financne neunosne. Konkretne - vypocetni technika vseho druhu, TV, video,
kamery, kopirky ...atd  Nejde mi  o jednorazove  nabidky - casove vetsinou
nedostupne - spise o nejaky solidni zdroj....  ( misto Praha )
Pavel Nevrkla

---
P??choz? zpr?va neobsahuje viry.

---