elektronicky tachometr

Martin Polivka impact
Středa Březen 17 14:24:23 CET 2004

Dobr? den,

pokud mate auto VW Group s klimatizaci, tak je mozno jednotku
climatronic prepnout do diagnostickeho rezimu (tusim ze se musi
zmacknout tri tlacitka naraz) a pak je mozno na displeji klimatizace
prohlizet ruzne vystupy senzoru, mimo jine taky presnou rychlost (tedy
ne tu tachometrovou, ktera je vzdy o par procent vyssi).