DC/DC konvertor - TOPswitch Yc

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:24:23 CET 2004

Ano o tom jsem uvazoval a koneckoncu takhle v hlavni smycce blikam s dalsimi
tremi LED a jeste pipam piezem. Nebyl by tedy problem to tam dopsat.

Ale kdyz jsem o tom uvazoval tak mi nakonec doslo (kdyz tak mne opravte), ze
nejsem schopny ovlivnit misto kam se budu vracet z preruseni....

aha ted mi to doslo. Dokud proste neprobehne dekrementace toho pocitadla tak
proste nic nedelam a LED sviti. Takze cas se bude lisit maximalne o to jak
daleko se vratim z preruseni pred tu prvni dekrementaci a pak samozrejme o
to co prohospodarim v obsluze tlachatek v te smycce, kde tu dekrementaci
budu provadet.

Ja jsem totiz puvodne myslel ze si jen nahodim nejaky priznak, ze je LED
rozsvicena, ale nemohl jsem ani za nic prijit na to jak zabranit tomu abych
se nevratil z preruseni primo pred ten kod co tu LED zhasina a tim padem by
to bliklo tak kratce ze by to nebylo videt. Ten figl s tim counterem ve
funkci priznaku mne nenapadl.

RadekCX