ZD na maly proud

Martin Záruba swz
Středa Březen 17 14:24:21 CET 2004

Teraz som na pochybach. Ako som pisal, uz rok s tym nerobim, ale pokial
sa pamatam, tak Authority kluc bol potrebny pre SNMP v3. Urcite vo v1
ani v2 nebolo ine overovanie, ako community stringom. Ak to Authority
teda nie je len nejaky pristupovy kod do obsluzneho programu, ale
parameter SNMP protokolu pre Vase zariadenie, tak komunikuje cez v3 a
to si asi nepomozete. Ked som koncil so SNMP, tak sa pamatam, ze
MG-SOFT ukoncil volne poskytovanie v3 v trial verziach. Mne to
fungovalo dalej, mali sme to zakupene, ale bez license.key v3 neslo...
(S v3 som robil aj tak len zakladne pokusy, pretoze SNMP agenta s v3
som nemal. Testoval som to len priamo s Master agentom v3 na serveri
MG-SOFTu). Lenze na druhej strane, sa mi nezda, ze by Vase zariadenie
podporovalo len v3, bez podpory v1. Nema to nejaku moznost
konfiguracie? Co o tom pise dokumentacia?

No a ako pise iny pisatel, ak to nepozna GetNext, tak skusajte len Get.

miro