sklicidlo do mikrovrtacky

mjfox@centrum.cz mjfox
Středa Březen 17 14:24:18 CET 2004

>Aby jsem nezkousel neco ,co uz ma nekdo vyzkousene,
>chci se zeptat kdo s tim ma jake zkusenosti.

Zdravim.

Posledni mluvici aplikaci jsem zapojil jako
AT89C51 + 512kB FLASH pameti. Mluvilo to
pres 74HC595 s prickovym prevodnikem a
musim rici, ze to vubec neznelo spatne.
Samplovaci frekvence 11kHz a tak se i bez
komprese do te FLASH za kilco vejde pomerne
dost frazi (zhruba 45sec). Mluvilo to
do telefonni linky a tak si rikam, jestli
11kHz samplovani uz nebylo zbytecnym
prepychem, nicmene ja tam uz stejne vice
hlasek nepotreboval, tak proc chodit nize :).

Pak jsem kdysi delal jeste s PIC16C84 takove
male mluvitko, ktere jen informovalo napr.
o vybitych aku. Prehravalo to z 32kB EEPROM,
takze si lehce spocitate, ze to moc dlouho
povidat nedokazalo, ale stacilo to. Tam byla
jen EEPROM na I2C a prickovy prevodnik 8bit
primo na brane PICu.

Dalsi veci co jsem delal byla mluvici pana,
ktera snimala mikrofonem zda je nejaky "hluk"
a kdyz ano, rikala neutralni detske fraze tak,
aby neskakala do reci.

Tedy nejake drobne zkusenosti by byly.
Mohu Vam kdyz bude potreba poradit (kdyz budu vedet),
pokud by toto pro inspiraci nestacilo.

--
Jiri Bezstarosti