SNMP jak na to ?

Jirí Krul jKrul
Středa Březen 17 14:24:18 CET 2004

Tak jsem to vse nastavil a vysledek  big zero.
Nastval jsem se a na svem PC jsem spustil SNMPverify.exe coz je progam
poslouchajici na zvolenem portu (161) a MIB Browser
nechal poslat dodaz na svou vlastni adresu IP a zjistil jsem zajimavou vec.
At stojim na jakekoliv polozce v MIB tak Browser se nejprve zepta na OID
1.3.6.1.2.1.1.1.0, a asi teprve kdyz dostave odpoved zepta se na
pozadovany OID (nevim snmpverify umi zachytit pouze 1 dotaz).
 Mozna je to nejake omezeni demo verze Browseru, nicmene me zarizeni vyse
uvedene OID nepodporuje a tak neodpovi..
Pokud, ale pouziji funkci Prompt for OID s volbou Get (jak jste uvadel
GetNext neni podporovana) tak se odpovedi dockam a vse funguje OK.

V kazdem pripde dekuji za pomoc.

Jeste se zeptam nevite o nejakem nastroji co umi sledovat komunikaci mezi
programem a zarizenim pomoci SNMP?
MIB Browser obsahuje funkci trace, ale v demo modu neni funkcni.

S pozdravem
J.K.