Levna reference

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:24:17 CET 2004

No, nebyl bych si tak jisty... Za takhle neuveritelne vagni formulace (?2
odst. 3 zakona a ?1 provadeci vyhlasky) dokaze schopny pravnik vmestnat
cokoliv... Navic (bohuzel) neni podstatne to, jak si to vykladame my, ale
jak si to vylozi prislusny urednik a ev. posleze soud...

Jiste, neni mi zatim znamy zadny precedens z oblasti malych a strednich
firem, problem ale je v samotne existenci takoveho zakona nebo presneji
receno v jeho konkretni formulaci (nejaka pravidla by existovat mela)...
Proste Kocourkov, pripadne Orwell...

Jirka

----- Original Message -----
From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, November 15, 2002 7:03 AM
Subject: Re: M52321SP

> Tady v tech zakonech se pise o zneuziti hospodarskeho postaveni
prodavajiciho nebo nakupujiciho. Cili rekneme jakasi obchodni paralela
lichvy. Zakon se jiste tyka Cepra, Telekomu apod., ale nejsem si jist, ze by
se v pripade Nedisu jednalo o zneuziti hospodarskeho postaveni. Oni maji dil
skladem, vetsina jejich zakazniku jsou zrejme servisy, ktere tu castku
obratem preuctuji svemu zakaznikovi, takze nejaky tlak na ceny v tomto smeru
neni. Zakaznici to chteji samozrejme opravit rychle, ostatne je i zajem
servisu, aby se jim zbozi nevalelo mesice v regalu nezli prijde ta spravna
soucastka...