Procesory reci - mluvici aplikace

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 14:24:16 CET 2004

> Me by mluveni z nejakeho procesoru taky hoodne zajimalo,ale ne zpusobem
> prehravani nahranych zvuku,ale primo TTS. To ma IMHO daleko vetsi
vyuziti,v
> konecnem dusledku nizsi naroky na pamet pri mnozstvi ruznych
> zprav,modifikovatelnost atd. Jeden takovy maly krucek s AT89C2051 je na

Protoze jsem blazen a protoze jsem si nedavno koupil Siemens M50, mi strasi
v hlave moznost TTS ( text prevadet na rec ) pro Java mobily. Sice je to
zatim nemozno integrovat s prichozi SMSkou, ale bylo by hezke, kdyby mi
mobil zasazeny do handfree v aute precetl SMSku. Je mozno na zaklade
nekterych vasich pokusu rici, zda je mozno pismena vyslovovat pomoci MIDI
generatoru ? Ano, jsem si vedom asi dost velke prastenosti tohoto napadu,
ale mobilni Java je zatim ponekud neschopna, midi je v mobilu maximum, a to
jeste jen u Siemense.

Vena Kovar