Procesory reci - mluvici aplikace

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:24:16 CET 2004

| Odes?latel: Libor Kavan <lkavan@krkonose.cz>
| Me by mluveni z nejakeho procesoru taky hoodne zajimalo,ale ne zpusobem
| prehravani nahranych zvuku,ale primo TTS. To ma IMHO daleko vetsi
vyuziti,v

Ten link co jsem sem posilal jste videl?

| konecnem dusledku nizsi naroky na pamet pri mnozstvi ruznych
| zprav,modifikovatelnost atd. Jeden takovy maly krucek s AT89C2051 je na
| mojich strankach,ale rozumet tomu je pouze pokud vite,co Atmel rika ;->
| Hledal jsem tohle cca. pred rokem,zadne rozumne reseni jsem neobjevil,ale
| treba se to uz zlepsilo... Treba s nejakym DSP by se to dalo zvladnout
| lepe,ale na to si netroufam :-(

Pod ODSEM existoval programek MLUV.EXE, velky asi 18k, co umel docela
perfektne cesky mluvit, slo si zvolit rezim i rychlost. Mozna bych ho nekde
vyhrabal, ale mam nejakou podivnou (=nekym upravenou) verzi. Chcete si ho
disassmeblovat? Myslim si, ze by z toho mlhlo vzniknout tak 10kB ve
strojaku, mozna i min.

JL.