Procesory reci - mluvici aplikace

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:24:16 CET 2004

Pamatam sa na program na ZX Spectrum, mal len cosi malo nad 1kB
strojoveho kodu a hovoril sice klasicky strojovo, ale celkom
zrozumitelne. Precital lubovolnu vetu, ktora sa mu zadala. Pritom ZX
mal iba 1-bitovy zvukovy vystup (spinany repracik). Len si uz
nepamatam, ci ten programcek bol napisany pre anglicku alebo cesku
vyslovnost. Ak by som si dal velmi vela prace (pozapajat ZX a hlavne
poprehladavat MG kazety, ak vobec zaznam na nich prezil tych >10r...),
mozno by som to nasiel. S pomerne znacnym usilim by sa to snad dalo
disasemblovat a prepisat zo Z80 na 51, PIC, atd...

miro