Leptuvzdorny lak - p. Cihelnik

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:24:16 CET 2004

On Fri, 15 Nov 2002, Ond?ej Jakub??k wrote:

> Dobry den,
> chtel bych se zeptat, zda neznate nejaky "recept" na
> leptuvzdorny lak, ktery by odolal znamym leptadlum
> (FeCl3, H2O2+HCl, ...) a byl:

Na http://www.bezstarosti.cz/elec/pcbplot/pcbplot.pdf je clanek o vyrobe
DPS a je tam zminovany lak. Pouzivam ho a ma vynikajici vlastnosti pri
kresleni - chova se spis jako inkoust.

> a) rozpustny ve vode (!!!)

Tohle je asi spis rozpustne v lihu, ale nijak nesmrdi po lihu ani
po acetonu.

> b) po vyleptani dobre smytelny

Ja ho myju lihem, ale kdyz se da pod tekouci teplou voudu tak se take
rozpousti.

> c) pri teplote okolo 300 deg. C by mel tvorit bublinky

Smazit jsem ho teda nikdy nezkusil - k cemu to ma byt dobre ?

> Mam ted totiz jednu prazdnou cartridge, 1mm cuprextit
> a inkoustovku a chtel bych zkusit tisknout plosnaky
> na tiskarne a pripadne (pokud by to neslo), bych

Je urceny do per, ale ma vynikajici prutocnost, vubec nelepi - prechazi
z tekute na pevnou fazi jako kdyz kreslite tusi.