DC/DC konvertor 100VA ?

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 14:24:15 CET 2004

internet wrote:
> Inac bol som na skoleni v autoskole a tam chlapik mal slabu bateriu v aute.
> Vybral s kufra malu krabicku o rozmeroch A5 /3kg/ pripojil to namiesto
> baterie a auto nastartoval, dava to 100A po dobu 10s. Dobija to el. sieti
> asi na pol minuty. Co tam je ze menic ze dokaze vyrobit taky prud ???

Pravdepodobne sada Ultracapu od Maxwellu nebo NiCd clanku.
Uvedeny cas dobijeni by svedcil spise tem Ultracapum.
Ostatne jejich aplikaci pro start motoru demonstrovala jista
automobilka jiz cca pred dvema lety.

Akorat predpokladam, ze to nepripojoval 'namisto' baterie, ale paralelne
k ni - startovat dnesni auta bez baterie bych radeji nezkousel.

--
Regards
           Petr Krc