DC/DC konvertor 100VA ?

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:24:14 CET 2004

Dobry den,
sestavit dva (neviditelne) svetelne zdroje tak, aby interferenci
vzniklo viditelne svetlo mi pripada nemozne (vzhledem
k vlnovym delkam je velmi obtizne nastavit polohu zdroju,
a navic musi mit urcitou fazi aby bylo mozne presne urcit vysledny
efekt). Navic interferenci svetla vznikaji spise zmeny
jasu nez barvy, protoze barva je zavisla na vlnove delce,
ktera se interferenci nemeni. Pokud chcete efektni hracku,
zkuste se podivat po svetelnem nastavci na laserove ukazovatko --
efekt je stejny. Zalezi jen na tom, jak dlouhy chcete svetelny mec
mit. Mozna by slo udelat tyc potrebne delky z organickeho skla
(plexisklo, polymethylmetakrylat), do ni "ladovat" svetlo potrebne
barvy supersvitivou ledkou a teto tycce zdrsnit  povrch -- svetlo by
na drnem povrchu unikalo a vytvorilo by zadany efekt.

S pozdravem
Ondrej Jakubcik
ojakubcik@seznam.cz

Dne 16.?listopad?2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Zaj?malo by mne, zda je mo?n? podom?cku sestavit n?co jako sv?teln? me? z hv?zdn?ch v?lek. Po??t?m, ?e nebde m?t pot?ebn? "tav?c?" ??inky ;), ale jako efektn? hra?ka to mysl?m bude a? a?. Jedin? mo?n? ?e?en? co m? napadlo je poslat proti sob? dv? usm?rn?n? neviditeln? sv?tla (viz. obr?zek), jejich? protnut?m vznikne sv?tlo t?et?, viditeln?. Zaj?malo by mne, jeslti ?vaha je spr?vn?, tzn. jestli takov?m zp?sobem lze sv?tla skl?dat, pop?. jak cel? za??zen? zkonstruovat (jak? pou??t sv?teln? vys?la?e?).
>
> T.p.V.

Reklama:
Nenechte si ujit novy film Woodyho Allena "Hollywood Ending" - blaznivou
komedii o tom, jak se ve tme strefit do cerneho. V kinech od 3.9.2002.
Sledujte http://www.hce.cz